Pri našem delovanju nam je osnovno izhodišče osredotočenost na odjemalce, zaposlene, okolje in družbeno skupnost, lastnike ter druge partnerje. Pri tem upoštevamo zakonske zahteve ter v celoti in vseh lokacijah (stacionarne in mobilne) zahteve in smernice mednarodnih standardov ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, kakor tudi določila in usmeritve certifikata Družbeno odgovoren delodajalec, ki zajema štiri področja (organizacijsko upravljanje, medgeneracijsko sodelovanje, zdravje in varnost pri delu, usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja). Vse smo integrirali v nam lasten poslovni model.
Politika kakovosti
- osredotočenost na izpolnjevanje zahtev in pričakovanj vseh odjemalcev (naročnikov in neposrednih uporabnikov naših storitev) ter odzivnost na njihove zahteve,
- izpolnjevanje zakonskih in drugih zahtev, h katerim smo zavezani ter zahtev standardov, v skladu s katerimi delamo,
- partnerski odnosi z vsemi odjemalci, dobavitelji in prevzemniki odpadkov,
- skrb za kakovostno in dosledno izvajanje vseh delovnih procesov,
- nenehno izboljševanje in razvijanje obstoječih in novih procesov dela ter storitev,
- postavljanje in spremljanje merljivih ciljev po posameznih procesih dela,
- ukrepanje v primeru napak in preprečevanje njihovega ponavljanja
- nenehno izboljševanje in posodabljanje sistema vodenja kakovosti,
- skrb za strokovnost, osebno kakovosti in fleksibilnost slehernega zaposlenega, ter ustvarjanje pogojev za zadovoljne, zavzete in usposobljene sodelavce, ker le tak sodelavec prispeva k uspešnosti podjetja,
- spodbujanje inovativnosti in dajanje predlogov pri zaposlenih,
- ustvarjanje pogojev za stimuliranje, cenjenje in nagrajenost (plačanost) zaposlenih v ravnovesju med opravljenim delom in rezultati,
- skrbno ravnanje z delovnimi sredstvi in racionalizacija rabe surovin in energije,
- zagotavljanje ustreznih virov za izpolnjevanje politike, skrb za pripadnost zaposlenih integriranemu sistemu vodenja, njegovo spoštovanje ter nenehno izboljševanje s strani vodstva,
- spoštovanje vpeljanega sistema družbene odgovornosti, ki jo razumemo kot odgovoren odnos do zaposlenih, dobaviteljev, okolja, mladih, kulture, športa, lokalne skupnosti in družbenih inštitucij,
- spoštovanje in izvajanje ukrepov v okviru certifikata Družini prijazno podjetje in Družbeno odgovoren delodajalec,
- spoštovanje Kodeksa etike podjetja,
- spremljanje konkurence na trgu posebnih in nevarnih odpadkov in drugih podjetij, ki se ukvarjajo s specifičnimi vrstami odpadkov ter iskanje skupnih projektov in sinergij,
- spremljanje potencialne konkurence za področje naše dejavnosti, saj se zavedamo, da so konkurenti vsa komunalna podjetja, seveda pogojno, kajti vsa delajo v svojih okoliših na osnovi pridobljene koncesijske pogodbe, ker kakovost, rok in cena še niso vedno pogoj, da dobiš delo,
- dostopnost naše politike kakovosti vsem zainteresiranim javnostim.